ニュースな英語のホンヤクコンニャク

英語のニュースでお勉強。 知らない単語や表現を、こっそり調べてエラそうに説明してみるブログです。 元の記事から数日遅れることもありますので、ニュースとしては役に立たないこともある。IT系・技術系が主たる対象であります。スパム多過ぎでコメントは承認制にしましたーごめんあそばせー。

スター・ウォーズ バトルフロント「Battle of Jakku」の動画です

Watch us play Star Wars: Battlefront’s Battle of Jakku

f:id:takamints:20151202062411p:plain



A new Star Wars movie is coming out this month. That’s incredible — but it’s time to find out if one of the big gaming tie-in promotions is also incredible.

スター・ウォーズの最新映画が今月公開されますね。素晴らしい。しかし、この有名なゲームのタイアッププロモーションの中のひとつも、素晴らしいと知るべき時です。

  • incredible - 通常は、「信じられない」ですけど、この場合は、「素晴らしい」でしょうね。

Publisher Electronic Arts released the Battle of Jakku map for its Star Wars: Battlefront shooter today, and we’re going to give it a try. This map explains how a Star Destroyer ended up as the wreck you see in the trailer for Star Wars: The Force Awakens.

発売元のエレクトロニック・アーツが、本日、そのスター・ウォーズ・バトルフロントシューティングに「Battle of Jakku」のマップを発表しました。 そして、私たちはそれを試してみます。このマップは、スター・ウォーズ「フォースの覚醒」の予告編で見た、あのスター・デストロイヤーが、どのようにして難破船のようになってしまうかを説明しています。

  • wreck - 難破船

This free DLC will go live for everyone on December 8, and it also includes a new mode called Turning Point. We’re going to hop into it and give it all a whirl to see what we think.

この無料のダウンロードコンテンツは、12月8日に誰でも利ようかのです。そして、ターニング・ポイントという新たなモードも含んでいます。 私たちも、その中に飛び込んで、私たちが考えたことを周りのみんなに教えてあげるつもりです。

Check it out:
www.youtube.com



元記事は以下からどうぞ。

venturebeat.com